از این پس شاهد موجود شدن تشک فنر پاکتی یک نفره و دو نفره در محصولات کارخانه هلی کالا خواهیم بود . حال فنر پاکتی چیست ؟ تفاوت آن با تشک های معمولی چیست ؟

کمی درباره فنر پاکتی بدانیم :

بگذارید مشخص کنیم منظور از فنر پاکتی دقیقا چیست !! نام هایی مانند تشک ارتوپدی ، تشک فنر متصل ، تشک میراکوئیل یا کوئل باز و … جزو تشک های نرمال موجود در بازار ایران هستند که از نظر ساختاری همگی دارای فنر های به هم پیوسته یا فنر متصل هستند ، اما در تشک های فنر پاکتی ساختار فنر ها به صورت جدا از هم می باشد و هر فنر به صورت مجزا از مابقی فنر ها حرکت طولی دارد . این نوع تشک ها از انتقال ارتعاش در تشک جلوگیری میکند و به نحوی عمل میکند که اگر شما در سمت راست تشک نشسته یا دراز کشیده باشید و در سمت چپ تشک کسی حرکت کند یا بشیند یا از خواب بلند شود شما به هیچ عنوان آن را احساس نخواهید کرد .

میتوان گفت برای راحتی و آرامش بیشتر در هنگام خواب این تشک ها کاربرد خیلی زیادی دارند. اگر به خواب عمیق فکر میکنید این نوع تشک ها به شما پیشنهاد می گردد تا در هنگام خواب از تکان های ناخواسته دیگران بر روی تشک چیزی را حس نکنید .

نسل جدید تشک خواب:

میتوان گفت تکنولوژی تولید تشک در حال حرکت به سمت فنر های پاکتی در حال تغییر است. شاید رد تولید کمی پیچیدگی و هزینه تولید بیشتری را متقبل شوید اما در نهایت این تغییر کارا و قابل قبول می باشد. این نسل جدید تشک خواب در آینده جایگزین تولیدات سنتی خواهد بود.

تشک فنر پاکتی

مزایای تشک فنر پاکتی:

  • طول عمر بالاتر
  • عدم انتقال تکانه در عرض فنر
  • کیفیت بالاتر
  • تکنولوژی پیشرفته تر

 

منبع : تیم طراحی و تولید هلی کالا